Esta semana falamos con un dos pilotos máis representativos da nosa terra, picheleiro, leva a súa cidade no sangue e sobre a chapa do seu vólido. Curtido nas cunetas dende moi novo deu o paso ós rallies e xamáis o deixou. Caracter e paixón na súa pilotaxe que contrastan co seu trato amable e cercano no persoal.
A persoa que nos vai dar algunhas opinións sobre seguridade viaria nesta entrevista non é outro que Luis Penido:
Subcampeón Desafío Peugeot Galicia ( 1997 y 1998)
Subcampeón Desafío Peugeot Nacional (1998)
Campeón Trofeo Driver Center ( 2000)
Subcampeón gallego de ralis grupo N ( 2000)
Subcampeón Desafío Peugeot Nacional (1998)
Campeón Trofeo Driver Center ( 2000)
Subcampeón gallego de ralis grupo N ( 2000)
Campeón gallego de Ralis grupo N 2005
Campeón Gallego de Montaña Grupo A 2008
Campeón Gallego de Montaña Grupo A 2009
Campeón Gallego de Ralis Grupo X 2011
Campeón Gallego de Montaña Grupo A 2008
Campeón Gallego de Montaña Grupo A 2009
Campeón Gallego de Ralis Grupo X 2011
No ano 2012 participou no Campionato Nacional formando equipo co noso gañador do Tour de Francia, Oscar Pereiro.
Obviamente, toda unha institución no mundo do motor na nosa terra.
Obviamente, toda unha institución no mundo do motor na nosa terra.
Pregunta: Levas 16
anos competindo pero, adícaste a algunha
outra cousa?
Resposta: Levo 16 anos competindo, empecei pensando en disfrutar
excepcionalmente das sensacions de pilotar despois de ver moitos ralis dende a
cuneta. Corrín un rali, e xa me enganchei, e ata agora; e a verdade e que non me
arrepinto o mais mínimo, xa que ainda que sempre me supuxo grandes sacrificios
tamén me reporta grandes satisfaccions.
Pola miña forma de ser, todo o que fago quero facelo o
mellor posible dentro das miñas posibilidades, por iso creo que cheguei a un
punto cuasi-profesional pero sin deixar de ser un hobby, pareceme o compromiso
ideal. Terminar facendo equipo co gran ex-ciclista Oscar Pereiro e integrado no
ACSM Rally Team me enorgullece tremendamente.
Profesionalmente, traballo levando a xerencia de Trameve, un
Centro Especial de Emprego da Confederación Galega de
Persoas con Discapacidade. Trátase dunha planta de despezamento de vehiculos
fora de uso co obxectivo de por en venda recambios de ocasión para vehiculos.
Incluso se pode comprobar o stock de mais de 100.000 recambios a través de
Internet ( www.trameve.es ).
P: E no teu día a día, conduces? Coche ou moto?
R: Sempre fun de utilizar un coche a diario, a verdade e que me
inspira mais seguridade e polivalencia. A conducción que practico a diario, non
ten nada que ver coa desenvolvida na competición, obviamente.
P: É a seguridade
viaria un tema que che preocupe?
R: A seguridade sempre me preocupou, ainda antes de sacar o
carnet de conducir. Sígueme sorprendendo tremendamente que nas autoescolas che
enseñen “a sacar o carnet” non a formarte o suficiente como para desenvolverte
con seguridade nas estradas: saber cómo pode reaccionar o teu vehiculo en
situacions complicadas, cómo pode afectar a outros que circulan pola mesma
estrada…ciclistas, peons, etc.
P: Cómo ves a situación de convivencia forzosa dos distintos usuarios das vías, ciclistas e vehículos a motor, esencialmente?
R: Non me cabe dúbida de que ós ciclistas non se lles respeta o
suficiente nas estradas, e ademais estas non estan deseñadas para facilitar a
circulación en bicicleta con seguridade. Ter que compartir espazo con coches e
camións e circular a menos velocidade, sempre será unha fonte de problemas que
pode derivar en accidentes. Si a esto sumamos que non se respete a distancia de
seguridade á hora de realizar adiantamentos, despistes, escasa
visibilidade…terminan nun rosario de accidentes e nunhas estadísticas
demoledoras.
P: Crés que os galegos circulamos ben en bicicleta? E cando o facemos en coche? E, por outra banda, crés que é unha esaxeración o termo "violencia viaria" que temos empregado dende a ASCIGA nalgunha ocasión?
R: Ata onde eu teño coñecemento, a maior parte das vítimas
de accidentes de tráfico que circulan en bicicleta soen ser perxudicados por
erros alleos. É decir, que non provocan os accidentes senón que sufren as
consecuencias ó ser a parte máis “débil”.
Teño utilizado a bicicleta, ainda que non últimamente, e
todo o comentado non me anima a facelo. O concepto “violencia viaria” non me
parece esaxerado, se non se poñen os medios para respetar ós ciclistas,
seguiránse producindo accidentes e seguirase exercendo un “abuso” sobre eles,
do mesmo xeito que se realiza sobre os peóns.
"A concienciación cidadá é vital de cara a que todos
convivamos (e particularmente circulemos) en harmonía", Luis Penido.
Antes de despedirmonos queremos aprobeitar para agradecer a Luis Penido a súa colaboración e a súa amabilidade, así como para desexarlle un probeitoso ano no Campionato Nacional de rallies da man do ACSM Rally Team!
chenlili20160701
ResponderEliminared hardy outlet
nike air max 90
air jordans
coach factory outlet online
air huarache
montblanc pens
adidas outlet store
michael kors
michael kors outlet clearance
retro jordans 13
oakley outlet
cheap nfl jerseys
coach outlet online
christian louboutin outlet
oakley sunglasses
michael kors outlet online
gucci outlet
michael kors outlet
ralph lauren outlet
cheap jerseys
cheap ray ban sunglasses
vans sneakers
jordan 6s
nike free run 2
toms wedges
nike roshe one
michael kors handbags
copy watches
air jordans
cheap rolex watches
toms shoes
michael kors outlet clearance
nike air max 90
tory burch handbags
adidas superstar
air max 90
louis vuitton
ralph lauren outlet
coach factory outlet
vapormax
ResponderEliminarjordan shoes
hermes handbags
yeezy boost 350 v2
air jordan
ralph lauren uk
supreme clothing
michael kors outlet
supreme shirt
kd 10
xiaofang20191216