Continuamos coa análise pormenorizada do
anteproxecto de reforma do Regulamento xeral de circulación. Hoxe imos adica-la
nosa análise a dous puntos interesantes e conflitivos da mesma: a circulación por autovías e a regulación dos semáforos.
Comezamos polo primeiro dos temas propostos. O artigo 38.1 prohibe a circulación
en bicicleta polas autovías. Agora ben, o artigo 176.1 no seu párrafo terceiro
establece que “No obstante lo
dispuesto en el artículo 38.1, los conductores de bicicletas mayores de edad
podrán circular por las autovías salvo que, por razones justificadas de
seguridad vial, se prohíba mediante la señalización correspondiente. Dicha
prohibición se complementará con un panel informativo sobre el itinerario
alternativo. La circulación deberá tener lugar por el arcén, sin invadir la calzada en ningún caso”.
En primeiro lugar, estamos ante unha medida que xa
existe na regulación actual, a reforma comeza por eleva-la idade mínima para
circular por unha autovía de 14 a 18 anos.
Seguidamente atendemos a un exemplo de que ó noso
lexislador lle “salta a cadea”, isto acontece cando afirma que a circulación se
levará a cabo polo arcén sen invadi-la calzada “en ningún caso”. Ben, isto é imposible. Hai centos de
circunstancias que poden e deben facer abandoa-lo arcén. “Un, dos, tres,
responda outra vez”. Un obstáculo: un obstáculo, un vehículo detido, un bache,
unha obra, unha saída da vía, unha incorporación á vía, un vehículo que circula
máis lento, unha arqueta, a entrada dunha estación de servizo, a saída dunha estación de servizo, a entrada a un área de descanso, a saída dun área de descanso, un axente mirando pola seguridade… tilín, tilín,
tilín, tilín, tilín, tilín, tilín, tilín! “¡Campaaaaana y se acabó!,”!
Está ben que dixeras axente
Porque é moi conveniente
Pero recadación e seguridade
Non son unha unidade!!!
Bromas
aparte, non cremos que sexa a vontade do lexislador obligar a deterse ó
ciclista “sine díe” ante calquera destas circunstancias, nin que a súa
pretensión sexa que todos “practiquemos trial” sobre os coches avariados no
arcén. Logo cremos que sería máis razoable, ademáis de resultar posible no seu
cumplimento, copiala redacción do primeiro párrafo deste artigo 171.6: “si
fuera transitable y suficiente”.
Ademáis en moitos casos estes sinais de
prohibición están situados xa dentro da vía, unha vez incorporados ó seu
tránsito, circunstancia ante a cal o ciclista pode ter dúbidas de seguir ou
non, xa que de non facelo se vería obrigado a circular en contradirección durante
uns metros ate a última intersección. Circunstancia que resulta extremadamente
grave.
Para rematar con esta parte, facer referencia a
qué pasa se non hai disposto un panel informativo que complemente a prohibición
cunha ruta alternativa, tal como establece o precepto que estamos a analizar.
Sobre estas liñas a opinión é clara, o sinal
non cumpre os requisitos de forma do Regulamento de modo que podería ser
ignorada. Ahora ben, como o propio precepto establece que esta prohibición se
establecerá unha vez valoradas as circunstancias e “por razones de seguridad vial”, non podemos máis que desanconsellar
ó ciclista que circule por esa vía, iso sí, acompañando este consello dunha
crítica a unha administración que fai oídos xordos ás obrigas que as normas de
circulación lle imponen.
Dixemos ó principio que íbamos falar tamén da regulación dos semáforos. O
anteproxecto propón muda-la redacción do artigo 56.3 para deixala do seguinte
xeito:
“Todo
conductor de un vehículo que se aproxime a una intersección regulada por
semáforos deberá actuar en la forma ordenada en el artículo 146. Los
conductores de motocicletas, ciclomotores y bicicletas se podrán adelantar hasta situarse en la línea de detención…”
En primeiro lugar debemos facer fincapé no correcto
uso do idioma. Non é axeitado o uso do “se” reflexivo nesta frase tal como está
redactada xa que o que ven a dicir é que os conductores destes tres tipos de
vehículos se poderán adiantar entre eles. Como ademáis estamos redactando unha
norma debemos emprega-la linguaxe xurídica axeitada ó ámbito de regulación no
que nos atopamos, dito esto, a redacción que parece máis axeitada sería a
seguinte: “Los conductores de
motocicletas, ciclomotores y bicicletas podrán rebasar a los demás vehículos hasta situarse en la línea de
detención…”
Outra crítica que queremos facer a este precepto é
que só fai referencia ás interseccións reguladas con semáforos facendo caso
omiso ás ocasións nas que éstes regulan un paso de peóns. É importante traer a
colación aquí a reforma deste Regulamento que deixou no tinteiro o anterior
goberno na que se establecía para os ciclistas, neste tipo de semáforos a
obriga inexcusable de cede-lo paso ós peóns, pero se lles eximía da de ter que
deterse e esperar ó verde. Idea que, ademáis de facilita-la circulación en
bicicleta, evitaba conflictos co automovilista
violento á hora de volver arrancar. Idea que, a pesar de formar parte da dichosa herencia recibida, considerábamos
moi positiva.
Nada máis polo de ahora. Esperámos que a breve
análise vos teña sido útil e vos citamos xá para a próxima entrega, que este
anteproxecto da para moito.
louboutin shoes
ResponderEliminarnike air force 1 high
outlet golden goose
supreme clothing
nike air force 1 low
nike max shoes
air max 95
red bottom shoes
polo ralph lauren
kyrie 6
xiaofang20191216
Notre site YSL Dolabuy site Web de l'entreprise Louis Vuitton Dolabuy découvrir jetez un œil ici
ResponderEliminarw2p88p1n39 c3s26j9z45 e9d45c2v14 y5n79h5l16 z6d51t7i57 u4s60l1p90
ResponderEliminar