miércoles, 26 de junio de 2013

SPECIALIZED THE CAPTAIN

Retomamos hoxe un tema que, de cara ó verán no que acabamos de entrar, adquire especial relevancia. Ir dominando un pouco qué gomas imos precisar para segundo qué condicións ou se queremos unhas polivalentes é trascendental para sacarmos partido á mountain bike. O terreo, polo xeral, está agora máis seco e duro e, no caso de chover, a superficie xa non reacciona igual que durante as longas temporadas de choivas invernais. Con ese pretexto de tervos informados seguimos aumentando o catálogo de cubertas e a información sobre as mesmas para transmitirvos as sensacións que nos proporcionou levar cada unha delas. Coma sempre sen esquecer que o último exame e o realmente válido é o que vós facedes despois duns quilómetros rodando.

Hoxe tócalle a quenda a un neumático creado por un dos fabricantes de bicicletas punteiros no mundo: SPECIALIZED. A marca americana deu en crear unha gama de neumáticos axeitados ás esixencias dos usuarios das súas máquinas. Un deles é o que vos traemos hoxe: o Specialized The Captain.
                                                                                    

QUÉ NOS VENDEN. Os creadores deste neumático, influenciados por Ned Overend, o mítico biker de Specialized, afirman que “El The Captain es el neumático perfecto para una conducción controlada y predecible sobre cualquier camino. Con altos tacos centrales y un espaciado de los tacos perfecto para proporcionar tracción y velocidad, además de tacos laterales para curvas agresivas. Un buen espaciado de tacos hace que desalojen bien cuando la Madre Naturaleza se enfada”.


VENTAXAS. A nota esencial deste neumático é que estamos en presenza dun dos mellores neumáticos mixtos do mercado. Ainda que dista notablemente das cubertas de tacos pronunciados, os seus numerosos apéndices de tamaño medio-alto e cunha distribución espaciada pero constante proporcionan un moi bo agarre en superficies duras e de gravilla solta. Os tacos máis exteriores cumpren perfectamente o seu cometido e “avisan” en situacións de apuro. En xeral, a pesares do pronunciado dos tacos, sinaladamente os centrais, a súa disposición enfilada na parte central tradúcese nunha sensación rodadora bastante perceptible. Boa tracción atrás, sobre todo en baixada, e impecable comportamento adiante, amosándose moi fiable en calquer tipo de pendente.

INCONVENIENTES. Non hai grandes diferencias de peso entre as gamas normais e as gamas altas, froito do maior reforzo lateral destas últimas, excepción feita da versión S-Works. E é que as gamas standard adoecen duns flancos blandos en exceso pero que, por sorte, non son causa directa dos sempre fastidiosos trillazos xa que o globo do The Captain é xeneroso e compénsao perfectamente. Na versión que nós probamos, e a pesar do do impecable comportamento na roda dianteira, o The Captain deu mostras de sufrir bastante na roda traseira nas zonas técnicas e perigosas, sobre todo de pedras, xa que apareceron uns cortes que, se ben non deron en rachar de todo, sí son susceptibles de poder provocar pinchazos posto que a cámara é accesible á suciedade. A durabilidade tampouco é o seu punto forte (entorno a 800 km cun uso corriente).



RIVAIS DIRECTOS: MAXXIS Ranchero, SCHWALBE Racing Ralph, HUTCHINSON Python, GEAX Saguaro, KENDA Karma Pro.



CONSELLO. A grande demanda de neumáticos mixtos é perfectamente coñecida polos fabricantes de gomas. Así que se non es un maniático dos neumáticos, nin che van os grandes debates sobre a distribución dos tacos e non che gusta andar dándote quebradeiros de cabeza co tema da superficie e a climatoloxía só para o feito de ter que escoller unha roda, Specialized, marca punteira no mercado, pensou en tí para crear este neumático. Mellor como dianteiro que como traseiro, cumpre con creces o seu cometido e permíteche ir chegar a onde se che antolle: subirás perfectamente cos teus compañeiros “escaladores” sen perder pedal e sen ir excesivamente lastrado, llanearás sen perder demasiado a roda dos teus colegas rodadores e farás baixadas sempre cun agarre aceptable. ¡Polivalencia cento por cento!

3 comentarios: